zondag 9 oktober 2011

Fait VS Suzanne 1 - 0

The game is on!

Gisteren bij Faith de 2e game van de 7 games geintroduceerd.
Het ging eerst wat stug, aangezien Faith graag tegen druk aan duwt ipv er voor te wijken.
Na een enkel stapje achteruit, waarbij ik niet iedere keer tot Fase 4 hoefde te gaan, heeft Faith ook een aantal keer op de achterhand voor de druk geweken.
De friendly game ging ook weer heel goed. Dit keer de zijkant van de staartwortel, maar niet direct onder de staartwortel, omdat ze dat nog niet prettig vind.
Haar hele hoofd over gekriebeld, mag zelfs bijna in haar oog zitten:).
Met haar neus heeft ze nog wel wat moeite, dus daar het principe van benaderen en terugtrekken gehanteerd (approach en retreat). En niet te dicht bij haar neusgaten en lippen. 
Maar een kusje vind ze helemaal niet erg!

Tot zover ging het goed, maar toen kwam het moment om Faith terug in de wei te zetten. Ze staat nu weer samen met Desteny, zodat ze weer een vriendje heeft om mee te spelen.
Maar het was zo ontzettend blubberig!
Eerst door de blubber het weiland in, Faith met druk het weiland in moeten krijgen, daar het NH halster afgedaan en toen was het de bedoeling haar gewone halster weer om te doen.
Daar zag Faith haar kans op een spelletje, nog voor ik het halster om kon doen, draaide ze zich om, ik wilde haar tegenhouden maar mijn voet zat volledig vast gezogen in de blubber.
Faith gaat net buiten het weiland gras staan eten, ik trek mijn voet los, gelukkig met schoen (maar dat scheelde niet veel), ren achter haar aan en vlieg haar om de nek.
Binnen 5 seconden had ik het halster weer om en moest ik weer moeite doen haar in het weiland te krijgen.
Ik laat haar los, wil de stroomdraadjes pakken en hup, Faith rent weer richting de uitgang.
Maar gelukkig had ik van 1 van de filmpjes geleerd dat je dan je "Jumping Jacks"  kon doen (op en neer springen met je armen en benen omhoog en weer naar beneden).
Faith doet een stap terug en ik heb net genoeg tijd om de stroomdraden vast te maken.
Uiteindelijk heb ik dus eigenlijk gewonnen, maar omdat Faith mij zo ver kreeg om in paniek te raken en even alles te vergeten wat ik geleerd had (really pushing my buttons), terwijl ik had moeten denken (oh, how interesting:)) geef ik Faith het eerste punt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten